Ensam

Här sitter man med benen ihop, datorn framför sej och en vibrerande mobil på foten. Ensam i ett sovande mörkt hus på mer än 200 kvadrat. Visst låter det hemskt? Visst känns det som om jag kan falla in i en depression vilken minut som helst? Livet är hårt ibland, men man får helt enkelt försöka stå på sina egna fötter och vandra vidare fas motgångar! Nu får ni väl bilden av mej med ett rakblad i handen, men icke sa Nicke. Det är inte jag det, jag är en flicka med vattenmelon i handen! Bra jämförelse va? Menade inget illa emot dom med rakblad i handen och drar på sina handleder, men det finns bättre utvägar fast det kanske är skönt för stunden. Finns saker som gör det skönt i resten av livet också, som t.ex använda sej av hjälp. Det kanske jag behöver till en hel del i mitt liv, men det ska vi nog inte gå in på för mycket! Förresten fyllde min bror år igår, grattis till honom. Så kalas hos honom idag klockan fem på eftermiddagen! Tänk nu på att jag använder idag och igår nu när klockan står på 01:21. Ville bara påpeka det, något mer jag vill påpeka är.
GODNATT!



Förresten kommer uppdatering senare om hur dagen igår varit.
NATTI NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0