Budapest

Vakna för drygt en timma sedan, min mor öppna dörren gick till fönstret och öppna det. Själv öppna jag ögonen och såg mormor och morfar i glänten. Så klart går morfar till min säng och drar i täcket. Har jag inte en underbar familj? Tveksamt ibland, haha. Men frukosten blev bättre än planerat, det blev budapest bakelse för hela slanten. Men jag vet tyvärr att det inte är något hälso-guldkorn, detsamma gäller för min laktos. Men vad gör man inte för att få en läckerbit? Bra ordval jag använder idag, eller vad säger ni? Dagen har väl börjat bra ändå, förutom att mitt humör sänktes nu på bara 2 minuter. Försöker få upp det igen med låten :
I kissed a girl - Kate Perry.
Det brukar gå om man vill bli mer glad eller liknande. Fast det som gör mej mindre glad är att jag inte riktigt vet vad jag ska göra idag? Vet faktiskt verkligen inte det, och ändå är klockan snart ett? Fast egentligen har jag saker att göra men de är för trista denna dag. Ska ta bort typ hälften av sakerna i mitt "nya" rum så pappa kan måla det när vi är i Grekland. Idéerna vi spånat över lär nog funka alldeles utmärkt i rummet skulle jag tro. Avslöjar dock inte för mycket ;)
Något jag gott och väl kan avslöja är att jag har träningsvärk! Träna igår och med min onda kropp får man lätt träningsvärk kan jag meddela. Hoppas det går över tills matchen på söndag, möter Skepplanda. Får väl hoppas på att det går bra med bara två träningar i bakhåll. Men om jag kanske skulle göra någon nytta här i huset istället för att sitta här och dega. Lär ju bli en deg efter all tid på dator jag spenderar, så ha det så bra. Skriver nog senare eller imorgon, beror på vad jag gör. Slå gärna en signal om ni är uttråkade som jag osv. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0