9 dagar kvar

Just precis, rubriken stämmer exakt! Med andra ord, 9 dagar kvar till GREEEEEEEKLAND! Fatta hur mycket jag längtar? Man gör ju det inte mer heller med detta trista nyblivna höst vädret! Usch, det är ju till och med rått ute vid denna tid. Det gör inte mej något så, men att det är så tidigt gör mej lite irriterad. Förresten är det inte långt kvar tills jag får cykla utan hjälm laglig! Känner mej faktiskt lite stolt och vuxen. Femton är ett stort steg i livet, iaf enligt mej! Har haft otroligt dålig fantasi och ämnen att skriva om denna vecka, på tal om femton år liksom. Haha, aja imorgon ska jag upp tidigt. Eller tidigt och tidigt får ni avgöra själva men runt tio, ska upp och äta sedan ut och springa. Det var allt ett tag sen man satte på sej skorna och stack ut, men har träning på måndag så måste få upp flåset lite iaf. Ska springa runt en mil, och jag vet att ni nu tänker: hur fan orkar hon? När hon inte tränat på c.a 1-2 månader. Ni ska veta, jag har faktiskt inget svar. Men imorgon får jag det, antingen blir det död eller överlevnad. Tror dock mest på det först nämnda, men pga av min cp-rygg måste jag tyvärr springa längre och mer sakta än tvärt om. Nu ska jag iaf gå ut till köket och leta runt i alla hyllor, skåp och andra saker som det kan tänkas ligga något sött i! Är sjukt godissugen, och när är man mest det? Jo, när man inte har något hemma. Blir galen, med många a:n. Jaja, nu ska jag inte besvära er med mitt tjöt hit och dit och saker och ting som man inte bryr sej om. Inte heller om alla orden och som jag använt i detta inlägg och alla bakåt! Nu ser, jag verkar vara fast i och-skrivandet. Nu blir det slut med det, detsamma gäller inlägget. Tack för idag, PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0